♥ Gift dig med mig, NU! ♥

När ska jag förstå?


En puss när vi var 16år och Jonas visste direkt att det var vi som hörde ihop. I fem år fortsatte han sedan att ringa och fråga ut mig, och varje gång vi träffades ute eller på någon fest bad han om en dejt.


När jag efter alla år tillslut gick med på en dejt friade han innan kvällen var slut. Det var 2006.


Så när ska jag förstå?


Igår fick jag (ännu ett) frikort från kidsen för att kunnat smyga över till Angie för en kväll med tjejerna. Efter ett par glas vin blev det, som ni kan förstå, en hel del ”tjejsnack”. Rapporter om deras dåliga dejter och trassliga relationer avlöse varandra. Det pratades om killar som antigen var för seriösa eller oseriösa. För upptagna eller för på. För stora kändisar eller riktiga nobodys. Då fick jag plötsligt en sådan hemlängtan.


Den där killen de söker – han med hjärtat, hjärnan, tiden och intresset – han har jag redan!


Så jag fattar!!


Det finns alldeles för många vackra tjejer i detta land som letar efter just han. Måste haffa! Måste skynda mig att göra honom till min! För alltid! Gift dig med mig, NU!


Små söta ord
Postat av: Faster Anna

Jaaa gör det!!!!!!

2010-09-03 @ 11:32:22
Postat av: Anniz

Ja gift er NU!!!

2010-09-04 @ 17:26:17
Postat av: Tina

Ja kom igen, jag behöver fler i mitt "lag" =)

2010-09-05 @ 14:03:35
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Sofia

Thih, kul att jag får medhåll från frugorna ;)

2010-09-05 @ 16:02:44
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/
Postat av: Angelica

Do it! Do it now!

2010-09-06 @ 10:50:24
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0