20100706 tisdag ♥ Nya stora fina bilen och fina storebror Anton ♥

Det här är sista veckan Jonas jobbar innan vi påbörjar en fem veckor lång semester tillsammans. Dagis har redan stängt och tanken hade varit att jag kanske skulle åka ut med Anton och Tilde till Tyvö de här dagarna. Men nu har jag ju åkt på den här förbannade förkylningen!
Idag är också dagen som vi får ta över farfars bil. Farfar som var ute på Tyvö skulle därför komma hem för att byta bil och sedan åka tillbaka. Så då bestämde vi att Anton skulle få följa med farfar ut till Tyvö och farmor.

När jag sedan står upptagen med att prata i telefon med farmor om vad han behöver ta med sig ut, ser jag hur Anton passar på att springa in i Tildes rum. Jag går tyst efter och ser hur han klättrar upp och tar det inramade fotografit på Tilde som står på fönsterbrädan. Han går sedan ut ur rummet med det, utan att märka att han är iakttagen, och går in i sitt rum. Jag smyger efter och ser hur han går fram till sitt fönster. Pussar kortet och sedan ställer det på fönsterbrädan.
Världens finaste storebror, eller vad säger ni?


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0