100816 ♥ Back to life, back to reality ♥

Jahapp…
Då var semestern slut. Tillbaka till vardagen. Jonas på jobbet, Anton på dagis. Bara jag och Tildis.
”Ska vi hitta på något kul?” frågade jag Tilde när vi lämnat Anton.
Hon tittade på mig från vagnen, gäspade och gosade in sig i sin snuttefilt och somnade.
Jahapp…
Sedan slog det mig att det är såhär dagarna kommer se ut framöver. Jag hade räknat med att jag och Tilde skulle göra massa tjejgrejer – ni vet shoppa och fläta varandras hår och sånt där.
Men Tilde verkar vara mer lik sin far, de blir båda trötta av att gå i affärer och är skalliga.
Jahapp…
Jag får nog ta och hitta på något annat. Kanske ska börja måla igen som jag gjorde när Anton var baby...? Får ta och leta upp mina gamla tavlor och frösöka hitta lite inspiration.


Små söta ord
Postat av: Annica

Hej Hoppas semestern varit skön, och ni får säkert härliga dagar nu på hösten du och Tildis, FArmor kommer gänrna förbi på en fika på balkongen.

Kram

2010-08-16 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0