♥ Tatuera ditt barn! ♥

Jag funderar på att låta Anton tatuera sig... 



Nu tycker ni nog att jag är galen, men lyssna på det här...
Så fort vi är ute springer Anton iväg och när han upptäcker att han inte längre kan se sin mamma och pappa då blir han inte orolig som vissa barn. Nej, inte vår Anton inte. Han ser det som ett ypperligt tillfälle att hitta på ännu mer bus.
Så vad ska man göra för att inte riskera att tappa bort honom?!
Att ha koppel på apan räknas nog som djurplågeri skulle jag tro.
Så varför inte tatuera in hans namn och telefonnummer, så att den som hittar honom kan återlämna honom till hans rätta ägare, oss!
Perfekt!
Det enda negativa med min genialiska idé är ju det här med att tatueringar är permanenta, och av egen erfarenhet vet jag att man kan ångra sig efter ett tag.
Men vilken tur att jag då hittat coola fejktatueringar för just detta ändamål!
I Länsförsäkringars butiker säljer de ”tatueringar” i 3-pack till nojiga föräldrar att klistra på deras kids. 20kr kostar de, en ganska bra investering för semestern kan jag tycka!!

http://www1.lansforsakringar.se/stockholm/butik/sommar.htm?IFrameID=LF-IFrame


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0