♥ Önskekatalogen - Tildes rum ♥

Att jag är knäpp, pedantisk och pryltokig vet alla som känner mig.
Men visste ni att jag är så knäpp att jag pedantiskt samlar alla prylar jag önskar mig i en katalog?
Jo, det är sant. Varje gång jag ser något fint i en tidning eller på nätet så sparar jag det klippet till min samling. Jag kallar det för Önskekatalogen.
Jonas tycker inte att det är normalt. Fast lite skönt tycker han att det är när vi tillexempel är på jakt efter en nya matta och jag redan har bilder, priser och inköpsställen klart.
Effektivt. Men knäppt. Jag vet.

Just nu samlas det mest saker till barnen och framförallt till Tildes blivande rum.
Det finns så mycket fina saker som jag skulle vilja inreda med.
Följ med in i till mitt drömrum till Tilde. Dock vill jag ge en förvarning om att det handlar om
en girlie-girlie-myspys-stil. Så till alla er som inte tål sånt, se bort!



Blev tvärförälskad i den här söta muffinspallen från som också fungerar som förvaring. Smart och roligt i ett!



Det matchande bäddsätet är också fint. Finns i färgerna rosa och grönt. Både pallen och bäddsättet kommer från Bombadill.


Hur sött och personligt skulle det inte vara med en liten Tilde pall? På Bonde of Sweden kan man designa sin egen!


Och hur mysig ser inte den här Dream Bagen ut? Det är en matta/lekkudde att mysa på. Jag säger det igen
- mysigt! 


Förgäves har jag en längre tid varit på jakt efter en gammaldags tallrikshållare likt denna. Tanken är att ha den på väggen som bokhylla att ställa fina barnböcker i. Men var får man tag på en sådan? Fint skulle det vara i alla fall. 


Önska, önska...


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0