101201 onsdag ♥ Namnsdagsbarn och 7månaders barn! ♥

Ja, Jonas namnsdag glömde jag förståss bort, men att Tilde nu är sju månader hade jag i alla fall koll på.
Ja, i alla fall efter att farmor Anka ringde för att gratta henne!


Snacka om att jag gått och blivit en virrpanna… Känns som dagarna bara flyter ihop och iväg!

När Anton var liten hade jag koll på hans ålder räknat i dagar och nästan timmar. Men jag antar att det ofta är så med första barnet. Oj, jo, kan bara tänka mig hur lite koll jag skulle ha om vi skulle få ett tredje barn. Bäst att vi i så fall döper det till något enkelt så att jag inte glömmer bort vad det heter…



Tilde Noelle sju månader ♥


Små söta ord
Postat av: Farmor Anka

Världens sötaste 7 månaders tjej!

kramar

Farmor

2010-12-09 @ 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0