♥ Snacka i nattmössan ♥

Ja det är cirkus här hemma även på natten.

 

Tilde bestämde sig nämligen i natt för att öva på att stå och väckte mig med ett skrik då hon trillat och låg hopklämd mellan spjälorna i sängen. Då jag tröstat och fått henne att somna om tittade jag till brorsan hennes.

Han låg som Pippi med fötterna på kudden och snarkade ljudligt. Skönt, då kanske jag också kunde få återgå till min sömn.

 

Men jag han bara blunda innan Jonas började ge sig ifrån ljud. Det lät till en början bara som mummel, men blandades sedan men några amerikanska svordomar. Då förstod jag att han rappade!

(Det måste vara Rapstar till PS3 som spökar…)

Det hela avslutades med att Jonas satte sig halvt upp och pekade på garderoben.

”Loser!” ropade han och lade sig nedan på kudden igen.

 

Jag kunde inte låta bli att börja skratta och var rädd att jag skulle väcka hela huset. Men alla galna sömntutor sov så gott så…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0