20100611 fredag ♥ Shopaholics ♥

Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen! Det kan bara betyda en sak – shopping!
Så eftersom det ändå var grått och trist ute så vi bestämde oss för att åka till Sollentuna centrum.
Det blev fin skor inför faster Annas bröllop till både mamma och pappa och några bodys och strumpor till Tilde.
För en gångs skull blev det inget till AK, istället fick han leka av sig i centrumets barnhörna.

Sist, men absolut inte minst på shoppinglistan, stod pappas efterlängtade soundbar.
När vi kom hem gjorde jag i ordning middag medan pappa fixade med sin nya leksak. Jag lovade att jag inte skulle skriva hur förbannad han var innan den kom på plats. Så det ska jag inte göra.
Anton tyckte i alla fall att det var väldigt spännande med nya grejer. Men då framförallt frigoliten som följde med. Några minuter senare då Anton varit tyst sådär oroväckande länge hittade jag honom i sitt rum, överlycklig med frigoliten söndersmulad i hela sängen. Great!

  
"Rooolit!"


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0