101104 torsdag ♥ Farfars födelsedag & andra festligheter ♥

Nu har jag fått faster Annas godkännande, och tur var det för jag höll på att spricka utav att ha hållit hemligheten inne så länge! De väntar nämligen en liten bebbe! Ja en liten mini kusin kommer i april. Helst på min födelsedag tycker jag, det vore den bästa presenten någonsin!



Nygifta Anna och Calle.


Fast lite bitter av avundsjuka är jag förstås på Jonas. Inte bara har han fått den fina titeln som Gudfar utan kommer nu även kunna kalla sig morbror.

Jag hoppas också att mini kusinen inte blir sådär söt som sina föräldrar utan åtminstone kan få ett tokigt öra eller något så jag och Tildis kan få ge igen för alla trollöron kommentarerna.

 

Men idag samlades vi för att fira något annat, nämligen farfar Roffes födelsedag.
Det blev en god och stökig middag, inget konstigt med det. Tilde mös och var lika glad i varje famn som hon langades ifrån, inget konstigt med det heller.

Vegetarianen Anton bojkottade det smarriga köttet, men tog sedan igen det i form av tårta. Det i samband med den uppspelta glädjen av att ha fått en taxibil av Anna och Calle och en hel del bus gjorde att han i bilen hem sedan kräktes. Men Anton tog det som en sann partyprisse och ryckte på axlarna.

På dagis säger de att han är i ”lilla tonårsåldern” så med denna försmak börjar jag redan bäva för den riktiga!


Små söta ord
Postat av: Jenny

Vilket vackert brudpar!

2010-11-05 @ 10:38:10
Postat av: Tessiiee

Ja, jätte fin bild!

2010-11-05 @ 17:08:14
URL: http://tessiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0