101106 lördag ♥ Badass ♥

Då AK redan hunnit slarva bort två par vantar och en mössa på dagis bestämde jag mig för att ta en titt på vinden bland våra gamla grejer innan jag rusar och köper nytt. Som i sin tur ändå är borta om en vecka.  


Anton klappade i händerna då han fick syn på IKEA kassen med de gamla noppriga grejerna.

”Mina!” jublade han.

Jag vet inte om det ska tolkas som att han kände igen sina gamla mössor och vantar eller om han med det sagt menade att han skulle erövra denna skatt.


Speciellt förtjust blev han i sin randiga skidmask.

”Tuff!” betygsatte han sig själv som framför spegeln med den på samtidigt som han gjorde badass miner.

”Han tror säkert att det är en rånarluva!” mumlade Jonas.

Ja det vore väl inte första gången i så fall…


Tilde som inte kan uttrycka någon egen vilja tvingades också pröva mössor men var som alltid lika glad ändå.


Små söta ord
Postat av: Jenny

Gullungar!

2010-11-08 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0