101108 måndag ♥ No ninja! ♥

Jahapp, då går ingen säker längre. Anton har nämligen upptäckt att hans leksaks ninja (jag får inte kalla den för Barbie-ninja för Jonas) har likadana Sai-svärd som pappa. Så plötsligt blev pappas svärd väldigt intressanta.

 

Idag medans jag bytte blöja hörde jag hur Anton konkade ut en stol från köket.

”Vad ska du göra?” ropade jag med en sådan där gäll och lite nojig röst.

”Inget!” svarade Anton, vilket självklart var en lögn.

Med blöjan endast halvt på Tilde var jag tvungen att se vad busungen var på väg att ställa till med.

Jodå, visst var det svärden han var ute efter. Vi trodde vi lagt dem säkert bakom en glasdörr högst uppe i vår bokhylla. Men det är inget som är omöjligt med en stol och ren och skär vilja.

Så nu får pappan allt ta och hitta någon annanstans att lägga sina leksaker för jag vill inte ha någon Ninja turtle relaterad olycka i mitt hem!


Likadana!


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0