♥ Åka med stil me åkpåse på se' ♥

Dags att köpa åkpåse till Tildis så hon kan få byta upp sig från liggdel till sittdel i vagnen. Stackarn sitter ju som en stoppad korv i sin stora overall och lilla liggdel som hon absolut inte vill ligga i.


Vi har en sådan där fin gammeldags åkpåse i manchester och ull. Men den är ju varken vidare praktisk eller säker då den vare sig är vattentät eller går att fästa i vagnen.

Så utmaningen var att hitta en snygg, varm och vattentät åkpåse med uttag för fem punkts bälte.

När jag började googla runt blev jag glatt överraskad hur stort utbud det fanns och hur många olika modeller med snygg design det fanns att välja emellan.



Men när jag sedan såg priset insåg jag snabbt att smakar det så kostar det. Å andra sidan förtjänar väl prinsessan att transporteras med stil.

Så valet föll tillslut på en sandfärgat Eskimo Star med fuskpäls. Kommer bli så snyggt i vår snygga vagn!


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0