♥ Brunch, mums! ♥

Åh vad gott det är med brunch och speciellt när det finns så mycket att välja mellan! Nordic Light hotel gjorde oss inte besvikna.
Anton blev lika förtjust som jag, fast siktade främst in sig på sötsakerna. Hur så mycket kan få plats i en sådan liten mage kan jag inte fatta!
Fem plättar, två muffins, en skål popcorn, en klubba, en näve marshmallows, två sorters chokladkaka och självklart grädde till det.


Den sofistikerade brodern till födelsedagsbarnet a.k.a Jonas nöjde sig med ostmackor och kaffe. Hopplös!!


Farmor tycket att även Tildis skulle få delta i ätandet och jag gick med på att pröva att ge henne en macka. Två Heimlich manövrar senare lade vi ned det projektet.

Hur gott och mysigt den än var måste jag erkänna att det blev rätt svårt med två galna kids att koncentrera sig på huvudpersonen som faktiskt var Victor. Men vi får ta igen det nästa helg då vi som födelsedagspresent drar med honom på K-1 Rumble of the kings. Det kommer bli grymt!


En snapshot från en kort paus från allt springande.


Tant Tilde med sin väska.


Födelsedagsbarn, farbror och Gudfar!


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0