♥ Lite grimaser och självinsikt ♥

Anton har upptäckt hur roligt det är att göra grimaser och tränar flitigt för att uppnå perfektion. Hans senaste mission är att titta i kors med ögonen.

”Såhär mamma!” visar han.


 


Jag som själv är lika road av grimaser kände mig som den ultimata läraren, då min specialitet nämligen är att titta i kors.

”Du menar såhär!” sa jag och tog i för att skela.

”Nä…” sa Anton.

”Jo, titta!” menade jag och grimaserade igen.

”Nä mamma!” sa Anton besviket.

”Kom igen, vi gör tillsammans!” sa jag och höll upp kameran för att fota oss ihop som vindögda.

Nu när jag tittar på fotot inser jag snopet att jag ju faktiskt inte alls är någon mästare..!
Jag skelar kanske lite lamt med ena ögat, men i kors är de ju knappast!



Jag som (i mitt huvud) trott att jag sett hysteriskt rolig ut varje gång jag tagit i och skelat arslet av mig.
Vilka fler av mina partytrick är bara illusion? Kan jag inte beatboxa eller göra suveräna kändisimitationer heller..?!


Förmodligen inte…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0