101015 fredag ♥ Ninjan är inte min idol ♥

Jag vaknade av att ninjan petade mig i örat med sitt svärd.

Va gör han här mitt i natten tänkte jag och öppnade ögonen. Då insåg jag att det inte alls var mitt i natten. Nej, för mitt i natten var jag fortfarande ute och snurrade på stan på After Work och sedan vidare till Berns. Å nu hade det redan blivit morgon, alldeles för snabbt tyckte jag och mina organ. Men man får bara skylla sig själv och bita ihop och snällt styra upp frukost när ninjans buktalare talar om att de vill ha ”luktost”.


Som tur var va Jonas snäll och tog på sig att lämna Anton på dagis så att jag och Tildis kunde ta en tuppis innan dagen börja på allvar.

Sedan gick tiden rätt snabbt, vid två hämtade Jonas Anton från dagis och sen åkte han till jobbet då hans jourvecka börjar idag.

Så sedan dess har jag varit själv med kidsen och det har varit fullt ös.

Trodde jag skulle hinna städa inför Antons kalas imorgon, men nähäpp…

Jag och Angie hade till och med planer att baka bullar, men det fanns det absolut inte tid för.


Så när klockan började närma sig halv åtta såg jag fram emot att få kidsen i säng och krypa ned i soffan och glo på Idol. Filippa ska ju vara med och sminka idolerna idag, så det ville jag ju inte missa!

Men nu är klockan över tio, Idol har slutat och inte en unge sover…

Underbart…


Små söta ord
Postat av: Tina

Det är just dom där kvällarna man känner man verkligen vill ha för sig själv som ungarna är vakna. =)



Två dagar den här veckan har Elias sagt att han vill leka med sin kompis Anton. En dag vid frukost sa han att han inte skulle gå till dagis, han ville va med Anton. Och idag när vi gick ut på promenad ville han gå hem till just Anton. Va sägs?

2010-10-16 @ 20:39:21
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Sofia

Javisst är det så!



Men då MÅSTE vi leka, som killarna skulle ha sagt!

Börjar bli så kallt i parken nu, så ni får gärna komma hit =)

2010-10-18 @ 11:01:43
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0