101019 tisdag ♥ Bjud(en) på middag! ♥

För att gottgöra mig för att under natten ha SMS’at och väckt hela familjen (två gånger!), skulle Angie bjuda mig och kidsen på middag.

Men snart visade det sig att damen hade tappat sitt kreditkort (igen). Så det blev big mama som fick ta notan i slutet i alla fall. Men som man säger; Det är tanken som räknas!

Fast jag vet inte om det räknas när det är Angelica själv som säger det ;)

Men, men…

Till sällskap fick vi syster Veronica och mormor Eiwy. Veronica är ju en av Antons stora favoriter sedan innan, men hon har nog bestämt sig för att bli den största. Och genom att ge honom en födelsedagspresent i form av en bil som både kunde köra och låta tack vare knappar på biltaket kan jag nog säga att hon är på god väg.

Bilen lät konstant från och med han fick den till dess att han gick och lade sig (med bilen bredvid sig på kudden). Mycket uppskattat av de andra restauranggästerna skulle jag tro.

Det blev i alla fall en god, mysig och en aning stökig middag. Som vanligt alltså…



Anton beställde pizza och bärs(?)


Eiwy vill inte vara med på kort...


Tilde Noelle är nöjd med det mesta i livet och njuter av ett torrt kex...


Vi har tydligen väldigt roligt...


För att sedan bli väldigt seriösa...


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0