101028 torsdag ♥ Vuxenpoäng ♥

Så var det dags för föräldramöte…

När vi fick hem lappen med mötestiden fick jag först en klump i magen. Hoppas jag har skött mig den sista tiden tänkte jag…

Sekunden senare insåg jag att det inte var mina föräldrar som var kallade att diskutera mig, utan jag som var föräldern som skulle på mötet. Insikten av detta gjorde att klumpen i magen snabbt var tillbaka.
Oj, oj, nu förväntades det att jag skulle vara vuxen på riktigt alltså.

Ja, man kan väl tycka att jag borde ha insett att jag faktiskt varit vuxen ett bra tag nu. Jag är ju inte bara myndig sedan flera år tillbaka utan även tvåbarnsmor.

Men det sägs ju att man inte blir äldre än vad man gör sig och kanske är det därför jag ibland blir lite paff när jag förväntas göra vissa ”vuxensaker”. Som att gå på föräldramöte!

Men så idag var vi alltså iväg på föräldramötet medans morfar passade barnen…



Det är roligt hos morfar...


AK' fick ett par simglasögon...


...och låna morfars kamera.


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0