♥ AK's nya ride ♥

Tror ni AK blev något till sig när pappa spontant gått och köpt honom en sådan här fin ride?




Små söta ord
Postat av: hej

hej! har barnen dubbelnamn, eller är det för och mellan namn? varför skriver du ibland kingston och noelle, heter dom inte anton och tilde?

2010-10-29 @ 19:58:17
Postat av: Sofia

Hej =)

Ja både barnen har dubbelnamn, de heter alltså Anton Kingston och Tilde Noelle. Men eftersom det blir ganska långt att skriva brukar jag bara skriva ett.

Och då familjen oftast tilltalar dem som Anton och Tilde har jag valt att skriva de namnen här på ”familjebloggen” som bara handlar och barnen och deras nära.

Medans de flesta vänner och bekanta känner dem som (kanske för att det är lättare att komma ihåg?) Kingston och Noelle. Så därför har jag valt att skriva de namnen på den andra bloggen för att inte förvirra dem.

Fast läser man båda bloggarna förstår jag att det blir förvirrande ändå!! Men så ligger det alltså till =)

2010-10-29 @ 22:16:28
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0