♥ Vilken typ är du? ♥

Läste just på Aftonbladets hemsida att ens sovställning kan avslöja hur man är som person.

Att jag helst sover på mage gör att jag tillexempel kategoriseras bland gruppen människor som beskrivs som ”sällskapliga och fräcka, men med en tendens att vara nerviga och sköra. De gillar inte kritik, eller extrema situationer”.  

Nervig och skör vet jag inte och extrema situationer hör väl hört lite till vardagen för mig kan jag tycka.
Men, men…

Vi diskuterade just sovställningar i somras och då vet jag att ”farbror” Calle trodde att ens sovposition är ett arv från hur man blev lagd att sova som bebis. Kanske det kan stämma?
Jag vet att när jag var liten så sa de på BVC att barnen skulle sova på mage, så på mage fick jag sova då och gör som sagt än idag…

 

Både Jonas och Anton sover utslagna på rygg i vad som enligt Aftonbladet beskrivs som ”sjöstjärnepositionen”. Men med en avancering i form av att ha ena armen över huvudet och den andra över ansiktet. Tilde gjorde även hon samma sak i början, men nu har hon börjat snurra och kura ihop sig i alla möjliga konstiga positioner. Så hon kanske har en lite schizofren personlighet då, ja vi får väl se…


"Kanelbullepositionen??"


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0