100909 torsdag ♥ Den fula ankungen? ♥

Veronica har fyllt år och eftersom jag har ensam hand om kidsen denna vecka, då Jonas har jouren. Styrde vi upp en tjejmiddag hos oss för att fira. Anton stortrivdes som enda killen. Och att han fick paket av födelsedagsbarnet själv gjorde henne snabbt till kvällen idol.


     


När det blev läggdags var han inte intresserad av att sova utan ville vara upp och festa med oss andra. Prinsessan på fjärten, Tilde, somnade däremot så fort hon fick ligga i Carinas famn.

 

Vi konstaterade att det känns ganska konstigt att tänka att för några år sedan var det jag som låg där och prutta som baby. Men jag hoppas att likheterna stannar där för jag har ju fått höra vilken ful unge jag var.

 

En jul för några år sedan gav jag ett julkort till Carina med ett foto där hon sitter som nybliven mamma med en bebis i famnen. Sedan kom Angelica hem och fick syn på det.

”Nä, fy fan vad ful jag var som bebis!” utbrast hon.

”Men hallå, tack för den, det där är ju jag!” informerade jag lagom stött.



Den enda trösten är att veta att Angelica var precis lika ful. Till och med Carina sa ikväll att hon hade svårt att se skillnaden på oss, så haha!

 

När kidsen somnat satte det ökända tjejsnacket igång på riktigt. Senare körde Filippa, som utbildar sig till make up artist en test sminkning på oss till sin portfolio.

Hon fick till och med den här fula ankungen att känna sig som en svan! Grymt duktig!

   


Tack tjejer, Angelica, Veronica, Carina, Filippa, Sofie, Maja och Anniz för en grymt rolig kväll!

 

PUSS!!


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0