100917 fredag ♥ Lilla syster Kanin ♥

Natten till idag sov Anton hos farmor och farfar. Skönt med lite sovmorgon tänkte jag. Så varför vaknar jag då klockan sex och är klarvaken? Så typiskt!


Senare, vid tre ringde farmor.

”Anton råkade somna i vagnen och jag har försökt väcka honom men det går inte. Hur ska jag göra?”

”Det går inte att väcka honom” sa jag.

För så är det! Man skulle kunna släpa med honom till en rockkonsert och han skulle snarka till takten av musiken.

Men farmor vet sina grejer och med lite kittel och muta i form av glass slog lill'monstert till slut upp sina blå. 

Kul hade de haft i alla fall, farmor och Anton. Vart och tittat på teatern ”Lilla syster kanin”.

”Roli toki lillasyster nin” berättade Anton med ett stort leende när han sedan återlämnades på kvällen.


     


Själv hann jag inte mer än att pussa honom godnatt innan jag drog ut på en girls night out för att fira Zandra som fyller 25år!


Jag ser nu att det ser ut som att gudmor tafsar på mig, men så var inte fallet.
(Hon vet att jag är upptagen)


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0