110414 torsdag ♥ Lilla kusin är min medicin ♥

Det har inte blivit någon bloggning de senaste dagarna och det har sin förklaring.


För just som vi trodde att vi började må bättre, då blev det såklart lite sämre. I måndags började Tilde kräkas igen och då tyckte farfar Doktorn att det var dags att åka in med henne till sjukhus. Jag ville såklart följa med men kände mig så utmattad att jag knappt orkade röra mig.


Efter lite vätskeersättning började som tur var Tilde må bättre. Vilket är det viktigaste! Medans jag bara mådde ännu sämre.


Tisdag och även onsdag – min födelsedag – då fick jag verkligen känna på kidsens magsjuka och var sängliggande mestadels medan Jonas fick ta hand om familj och hem.

Vad skulle skröpliga lilla jag göra utom honom?


Enda ljuspunkterna under dessa dagar är då mobilen plingar till och vi får en ny bild av Anna och Calles underverk – världens finaste Ebba!

Jag börjar böla varje gång. Jag till och med måste hålla mig nu när jag skriver för att inte börja böla.

Förutom mina egna ungar har jag aldrig längtat så mycket efter en bebis!

Å det där med ett tokigt öra eller något som sin kusin, det ville minsann inte lilla Ebba bjuda på, utan är såklart helt perfekt! Se själva och böla!



Ebba fyra dagar.


Små söta ord
Postat av: Sandra

Vilken liten sötnos!

2011-04-15 @ 08:57:48
Postat av: Anonym

Söt!!

2011-04-15 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0