110416 lördag ♥ Happy birthday Angie!! ♥

Jag föddes fredagen den trettonde, en allmänt känd otursdag, och inte blev det bättre av att jag anlände direkt…

Men efter tre dagar vände det! Dagen då Angelica föddes! Idag för 27år sedan för att vara exakt!

 


Hon var den skönaste bruden jag någonsin träffat, vilket kanske inte kan räknas som så mycket då man ännu inte lämnat BB…! Men jag måste vara en sann mänskokännare, för fram till idag har jag fortfarande inte träffat en skönare brud!


Så för att fira Angelicas födelsedag blev jag på kvällen inbjuden till Carina (Angelicas mamma) för att fira tillsammans med familjen.

Det blev en mycket trevlig kväll med massa god mat, skratt och munhuggandes. Precis som det brukar!


Men då tjejerna vid halv tolv gjorde sig i ordning för att dra till Berns kände jag att jag faktiskt inte klarar av att vara partyprinsessa två kvällar på raken längre. Speciellt inte då min egna två små partyprissar där hemma kommer ställa till ett sedvanligt morgonparty imorgon klockan halv sju, eller tidigare. Så då vände jag på mina höga klackar och trippade hemåt.



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0