110417 söndag ♥ My cool ♥

Så idag fick vi äntligen träffa lilla Ebba! Nosnos!

Det blev en kort, men skön promenad i Rålis med de nyblivna föräldrarna och våra kids.

 

På vägen dit förmanade Jonas mig att jag måste tona ned min iver över lilla Ebba. Efter att pratat och tjatat om henne i en vecka nu är han ganska trött på mig.

”Det är inte din bebis, så sluta tjata om att ses och sluta gå och köpa saker. För annars kommer de inte vilja träffa oss något mer överhuvudtaget!”

 

Så jag spelade cool. Svårt! Men jag tror jag var okej. Så jag hoppas de vågar släppa mig nära deras guldklimp igen utan att behöva känna sig rädda över att jag ska sno med henne hem. Men det var nära!



Då sessan sussade så sött i sin vagn under promenaden ville jag inte störa henne med kameran.
Därför får ni istället en bild på de docksöta små kläderna som fick bli första presenten från kusinerna tillsammans med den klockrena pekboken "för lite finare barn" (som du kan köpa
här).


Små söta ord
Postat av: Faster Anna

Vi tyckte att det var jättemysigt att ses igår!!! När vi kom hem blev det modevisning med alla fina presenter;). Nästa gång måste du ju få hålla henne, det är ju det som är det mysigaste! Stor kram!

2011-04-18 @ 09:42:55
Postat av: Annica

Hej "bebis lover", visst får man spader, vill bara kela och hålla nära. Men kan du hålla dig till torsdag så hoppas jag alla nonosar är på samma ställe,en stund, så då kan vi gosa lallihopa !

2011-04-18 @ 16:30:25
Postat av: J

Ni e sjuka hela bunten tur att man inte e kvinna.

2011-04-18 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0