110419 tisdag ♥ Mammamaffian ♥

Idag tog jag och Tina en promenad i vårsolen med våra minsta. Fördelen med att gå på promenad med en annan mamma är att man inte behöver förklara eller be om ursäkt för de fyrtiofjorton avbrotten då det ska vyssas, matas, mutas och ske omplacering i vagnen.

För visst är det skönt att umgås med folk som är i samma sits som en själv?

 

Tina berättade att hon var så glad att hon fått bra kontakt med två av mammorna som har barn på samma dagis och som hon kommer jätte bra överens med.

 

När vi sedan tog en lunch i centrum sammanföll det sig så att just de mammorna hade vägarna förbi så att även jag fick chans att träffa dem. Då visade det sig att det ena av dem inte var någon annan än Lotta som jag gått på samma dagis som. Är inte världen liten och går inte tiden fort?!

 

Plötsligt träffades vi där av en slump och insåg att vi nu har barn som är lika gamla som vi var då vi brukade hänga på dagisgården ihop..!


Kul att få träffa Vällingbys mammamaffia i alla fall!



Tilde & Tina.


Caroline & Emil.


Små söta ord
Postat av: Tina

Härliga mammamaffia! Verkligen tack för igår, du gjorde mina dåliga dag till en väldigt bra en.

2011-04-20 @ 09:28:35
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Tina

Härliga mammamaffia! Verkligen tack för igår, du gjorde mina dåliga dag till en väldigt bra en.

2011-04-20 @ 09:29:19
URL: http://ting84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0