110420 onsdag ♥ Jag älskar mina barn enormt – nästan jämt! ♥

Idag gick jag, Tilde och Maja upp till centrum för att shoppa lite påskpresenter, medan Anton var på dagis. Det gick inge vidare… Tilde ville inte sitta i vagnen och jag orkade inte riktigt gå runt och bära på henne hela tiden. Så vi blev lite småsura på varandra.

 

När vi sedan hämtar brorsan hennes klockan tre är han inte ett dugg intresserad av att följa med hem. Så även vi blev lite småsura på varandra och jag och Maja fick turas om att bära honom för att ens få med honom.

 

Jag antar att våra barn, beroende på humör, kan fungera både som bästa bebisreklamen och preventivmedlet.

För nog såg syrran en aning lättad ut då jag sa att det var fritt fram för henna att lämna oss…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0