♥ Blöja eller icke blöja, det är frågan... ♥

Häromdagen när jag träffade mammamaffian sa en av mammorna att hon kände sig som en god mor då hon låtit sin minsta vara utan blöja hela dagen och lufta rumpan.

Vilket genast fick mig att känna mig som en hemsk mor!

För inte låter jag mina kids lufta rumpan annat än i samband med bad och möjligtvis ute på Tyvö på somrarna.

 

Inte konstigt att Anton slänger av sig sina kläder så fort han får chansen och troligen kommer bli nudist som stor. För hans hemska mor lät honom aldrig lufta rumpan innan han var rumsren.

 

Plågad av mitt samvete åkte därför Tildes blöja av så fort vi kommit hem.

 

Två minuter senare pryddes vårt vardagsrumsgolv utav både en pöl och en korv.

Då bestämde jag mig för att det var färdig luftat.

Det där med att vara en god mor får jag kompensera på något annat sätt, så är det med det…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0