110421 torsdag ♥ Kusin vitamin ♥

Nu drar vi ut på turné – påskturné!

Första stoppet blev idag hos farmor och farfar där hela familjen samlades.

Det blev en massa god mat, fina påskpresenter och så lite bot av Ebba- abstinensen med mys.


”Har du sett en sötare bebis någonsin?” sa jag förälskat till Jonas.

”Ehm, era egna barn kanske?” sa de nyblivna föräldrarna innan Jonas hann svara.

Ja just de, de vilddjuren... Har de verkligen varit sådär näpet små och söta..? Känns som en evighet sedan.

 

Men när vi kom hem på kvällen letade jag en aning nostalgisk fram Tildes första bebisbilder.

Å vad upptäcker jag? Jo kusinerna är ju banne mig kopior!



Små söta ord
Postat av: Max

Haha ja j-lar va lika dem är! =)

2011-04-23 @ 09:06:06
Postat av: Sandra

Ja, lika som söta små bär =)

2011-04-23 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0