110331 torsdag ♥ Rompers ♥

Idag kom lill’syrran till orten och vi tog en promenad och en sväng i centrum för att fönstershoppa lite.

Å vad jag längtar till det blir vår och varmare väder…
Hittade en massa fina kläder och skor som skulle passa fint i vårdgarderoben. Pumps med öppen tå och tunna långa fladdrande klänningar.

Syrran var dock skeptisk till vartenda plagg jag entusiastiskt visade upp.

”Inte min stil, men den är säkert jätte fin”, är inte direkt den bekräftelse man söker.

Å andra sidan har vi verkligen olika stil. Medans hon letade bekväma söta skor letar jag efter den galnaste med de högsta klackarna. Samma sak med kläder då jag gärna vill ha något som sticker ut, medans hon gärna vill ha något mer diskret.

Självklart hade vi därför också delade meningar om plagget som jag gissar kommer att bli vårens och sommarens stora trend under 2011.
– Mini rompers!


 Sött va? Eller..?!



1. BikBok
2. Urban Outfitters
3. Forever21.com
4. Asos.com
5. Urban Outfitters
6. HM


Små söta ord
Postat av: lill'syrran

jaha jaha jahapp :)

2011-04-06 @ 14:58:05
Postat av: Storesyrran

Nähä nähä nähäpp ;)

2011-04-06 @ 17:07:51
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0