♥ Välkommen till världen Nova! ♥

Hur glad blir man inte när man loggar in på mailen och får upp denna bild..!

 

 

Säg hej till Nova, kidsens allra nyaste lilla syssling.

 

Jag blir babysjuk på en gång och känner genast att jag skulle kunna tänka mig att skaffa en till, eller tio..!

 

Nova är för övrigt bland de finaste namn jag vet och det stod länge överst bland namnförslagen när vi väntade Tilde. Även namnet Ella var en stor favorit.

Men så föddes hon och såg inte alls ut som en ljuv Nova, eller Ella, utan mer som en go troll-Tilde!

Fast helt kunde vi inte släppa Nova, eller Ella. Så därför fick hon ävet namnet Noelle som vi tycker är en vacker sammanslagning av just de namnen - NO(va)ELL(a)E.


Så inte nog med att Nova fått ett vackert namn och är bedårande, hon är dessutom aprilbarn och vädur. Vilken tjej!


Stort grattis till Ida och Fredrik och stolta (goa!) storasyster Henny ♥


Små söta ord
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Vilken lite sötnos! Jag nog blir man babysjuk ;)



Min dotter heter också Nova ;)

2011-04-10 @ 18:02:19
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0