110731 söndag ♥ Cykeltur ♥

Nu har jag fått den, mitt drömåk, den gamla skruttiga cykeln jag alltid önskat mig!

Det blev inte alls en sådan som på bilden
Men en gammal damcykel från Blocket fick bli min och så tog jag fram mina graffiti skills (noll!) och sprayade den från blå till neon rosa. Färgen blev faktiskt riktigt cool. Men det blev fläckigt och ojämnt och vissa ställen missade jag helt.  


Så ja, jag kanske inte känner mig lika ”fly” som jag trodde, men den rullar i alla fall.

Idag blev det därför premiär med Tilde i cykelbarnstol bak på pakethållaren, Jonas hoppandes och trixandes framför och Anton vinglandes bredvid med sitt evliga brummande läte (tack vare ett handtag vi köpt som brummar som en motorcykel då han ”gasar”). Fast idag var han nog lyckligast över att han fått sig ett eget lås.



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0