110820 lördag ♥ Vi fyra blir fem ♥

Så kom det stora eldprovet. Vi skulle vara barnvakter åt Jonas gudson Izak över natten.


Jag kände mig otroligt hedrad över Max och Linnéas förtroende och var övertygad att det skulle gå hur lätt som helst. Dessutom, eftersom jag med nöje skulle kunna tänka mig tre barn i framtiden (om man bortser från att behöva vara gravid, föda och amma) menade att detta skulle få Jonas att inse att tre barn inte alls är för mycket. Men Jonas var skeptisk och en aning nervös.

 

Izak själv verkade också en aning skeptisk direkt efter själva överlämnandet. Till en början putade underläppen ut så fort han inte distraherades av något, så vi gjorde vårt bästa för att underhålla honom. Vilket faktiskt inte blev så svårt då våra två små cirkusdjur a.k.a Anton och Tilde satte igång.

 

Fortsättning följer…


Izak ♥


Små söta ord
Postat av: Linnéa

Tack så jätte jätte mkt för barnpassningen =)



Ni är sååå DUKTIGA!!!



<3

2011-08-23 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0