♥ Min dam, Er herre! ♥

På eftermiddagen flyttade även Tilde in i kojan, där hon nöjt spatserade runt och vinkade till Anton och förbi passerande båtar. Anton gjorde snabbt en lek av det hela och de var så roliga att titta på för de betedde sig precis som ett gamalt par.

”Nu går jag och jobbar, du stannar hemma!” sa Anton till Tilde och klättrade ned för trappan.

Tilde nickade och följde honom med blicken uppifrån kojan medan han cirkulerade några varv nere på marken. Sedan återvände han till trappen och där Tilde stod och väntade och ivrigt började vinka till honom.

”Min dam!” sa Anton högtidligt och bugade sig innan han klättrade upp för att ge henne en puss på kinden.

”Gobiligoo!” ropade Tilde glatt och släppte in honom (vilket är hur hon uttalar varsågod).


Vem saknar TV när man har dessa teaterapor..?



Små söta ord
Postat av: Annica

Man blir glad i precis hela sig när man ser dessa två, de allra goaste vänner, min barnbarn.

Det är som jag sagt hur många gånger som helst så himla roligt att följa ala små och stor upptåg som familjen Löf-Sundkvist har för sig, hela bloggen är en källa till glädje och energi, tack sofia

2011-08-09 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0