♥ Ny leksak ♥

“The only difference between a man and a boy is the price of his toys!”, mumlade mormor för tredje gången när morfar för tredje gången gick iväg för att “titta till” bilen.


Morfar har nämligen, någorlunda spontant, köpt sig en bil för två dagar sedan. En Audi TT som han helst vill leka med hela tiden. Anton också! Jonas med för den delen som nu hävdar att vi måste skaffa oss en ny bil.


Jaha, jag antar att det betyder att jag får vänta med att köpa min nya leksak – en ny dator!





Små söta ord
Postat av: Miss Poopuu

SV: Haha det brukar jag också göra.. Men sen ligger de ju ändå huller om buller :)

2011-08-10 @ 21:29:42
URL: http://misspoopuu.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0