110805 fredag ♥ Carpe diem ♥

Carpe diem, det är det som gäller när man bara har lite mer än en vecka kvar av semestern.

Idag hann vi inte mer än att ta oss hem från landet och packa om kidsen väskor för att sedan överlämna dem till mormor och morfar för att få en kväll med vänner.

 

Det kom att bli en kväll ute i Kristinebergsparken på en filt med, mat, dricka och en punkterad fotboll. Som sedan förde oss vidare hem till Björne och Jessica för spel och lite mer skålande. Trots att jag sällan har tur i spel lyckades jag, med hjälp av bra teamwork, vinna båda de ronder jag deltog i tur var väl det i och med att jag är en sjukt dålig förlorare och därmed slapp visa upp den sidan.



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0