♥ Streetboard säljes ♥

Vi har verkligen grejer överallt. Så idag fick jag ett ryck och tyckte att vi skulle göra oss av med sådant som vi inte använder, något som jag har väldigt svårt för.

Men det var bara att ta en djupt andetag och sätta igång.


Bland annat hittade vi Jonas Streetboard som han impulsivt köpte för att det ”typ såg kul ut”, men sen inte mer än bara testat den någon gång. Så vi sa att vi skulle lägga ut den på Blocket. Det är ju lätt bara att fota och lägga upp mer eller mindre. Bara det att det inte är det enklaste att ta en bild då linslusen är framme.

”Jag vill också vara med!” sa Anton.

”Nej, Anton jag tänkte fota bara brädan så vi kan sälja den”, förklarade jag.

”Jag kan sälja den!” sa han då självsäkert och steppade fram och började posera och grimasera á la Zoolander.


Ja, Vill han ha en karriär som modell när han blir stor så är det tydligt att han har fallenhet för det både när det gäller poserandet och självförtroendet.

 


PS. Är du intresserad av att köpa brädan hittar du annonsen här! ;)


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0