♥ Sådär ja! ♥

Som jag visste – det gick ju hur bra som helst att vara barnvakt!

Fast jag kan inte påstå att det var vår förtjänst som barnvakter, för det var Izak som gjorde vårt jobb lätt då han hela tiden betedde sig som den prins han är.

 

Bästa beviset på det var nog Gudfars respons.

”Jaha, när ska vi ta och skaffa ett tredje barn då?” sa Jonas till mig på morgonen.

HAHA! Jag visste det! För ja, han tyckte att det var rätt mysigt med tre småttingar!

 

Så om vi i framtiden får vår stora och stökiga familj - som jag tycker verkar så härligt - har vi Izak att tacka för det!

 

Bara den där magiska medicinen som gör att jag inte spyr i nio månader som ska uppfinnas först då, TACK!


På förmiddagen kom Max och Linnéa med lunch som vi åt tillsammans. Medan vi turades om att berätta om gårdagen passade Tilde på att pröva hur hon skulle se ut i min hårfärg genom att lägga en slinga ketchup i håret. Kanske inte så snyggt, men ganska undrehållande.



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0