111202 fredag ♥ Happy Birthday best buddy ♥

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Elias födelsedag – Hurra, hurra, hurra!

Yes, så var de fyra år båda våra (stora) små busungar!

 

Lite svårt att fatta att jag och mamma Tina busade omkring på dagis tillsammans när vi var i den ålder och nu är det våra söner som blivit best buddys och har tagit busandet till nya höjder.

 

”Grattis Alias!” önskar Anton och hela familjen.



Små söta ord
Postat av: Tina

Jag sa faktiskt häromdagen till pappa att jag tycker det är så galet härligt att som du skriver, du å jag 4-5 år leker på dagis. 20 år senare får vi av en slump veta att båda ska ha barn med dryga månadens mellanrum. Och nu idag har vi helt underbara (galna, tokiga) barn som faktiskt, utan våran påverkan är bästa polares, I love!!

2011-12-02 @ 18:49:09
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Sofia

<3

2011-12-04 @ 22:29:56
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0