♥ Two peas in a pod ♥

Nu ska vi iväg och fira jul (igen!), tillsammans med hela Löfhögen i och med att Anna, Calle och Ebba inte var med oss på julafton. Tycker att de är så himla kul att Anton och Tilde har en liten tjejkusin och att hon bara är nästan exakt ett år yngre än Tilde. Ett år kan verka mycket i den åldern de är i nu. Men jag har en känsla av att det inte dröjer länge innan Ebba knappar in på sin äldre kusin.

 

Jag vet hur kul jag hade det men min ”lill’kusin” på släktträffarna när vi var små. Hur vi sprang runt och busade och jag tvingade henne att vara med i olika dans och teaternummer som jag koreograferade och regisserade. Stackars söta…


Hoppas i alla fall att Ebba och Tilde får lika mycket glädje av varandra.


Söta som få är de i alla fall båda två och jag kan inte låta bli att tycka att de är lite lika, även om jag vet att alla inte håller med…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0