♥ Önskemål på önskelista ♥

Vi har just handlat den första julklappen. Känns som om vi är ute i god tid, men jag vet också att det ändå brukar vara så att jag dagen innan springer runt och stress shoppar det sista.

 

Men i år har vi inte riktigt tid med det, så vi tänkte att vi skulle vara smarta.

Göra en lista på vad vi vill köpa till var och en och se vart de finns att inhandla och till vilket pris så vi inte spräcker budgeten (vilket jag också brukar vara skyldig till varje år).

Men det är ju roligt att handla julklappar! Tycker inte ni det?

 

Samtidigt blir jag tillfrågad vad barnen önskar sig. Vad står på deras önskelistor?

Så idag tog jag faktiskt tillfället i akt. Ja, Anton kan man ju fråga, men med Tilde handlade det väl mest om att inspektera och fundera vad hon faktiskt tycker om att leka med.

 

Så här kommer de efter önskemål av nära och kära…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0