110216 onsdag ♥ Prinsessan på ärten ♥

Tillskillnad från sin bror sover Tilde inte som en klubbad säl utan mer oroligt som sin mor. Hon vänder och vrider sig i sömnen och det har hänt flera gånger att hon lyckats fastna med en fot mellan spjälorna runt sängen eller slagit i sitt lilla huvud. Det ”billiga och bra” spjälskyddet som vi köpte visade sig vara bara billigt och mindre bra. Med sina 10mm är det varken särskilt mjukt eller skyddar, dessutom glider bara banden som man ska fästa runt spjälorna ned så att det mer ligger som en knölig korv runt madrassen.


Så tillslut fick jag nog och klickade hem ett nytt tjockt och dessutom jätte snyggt spjälskydd från danska Sebra.


Så förhoppningsvis har Tilde skakat galler för sista gången i sitt liv och är nu istället omgiven av mängder av mjuk madrass som en riktig prinsessa på ärten.


Små söta ord
Postat av: EMMI - modeblogg

- tack så mycket! Jag gillar det också =)

2011-02-17 @ 19:38:56
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ojoj, jag vet inte om detta fungerar som reklam för spjälskyddet eller att skaffa bebis! Båda vill jag ha i alla fall efter att sett dessa söta!

2011-02-18 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0