110214 måndag ♥ Alla hjärtansdag ♥

God morgon och glad alla hjärtansdag!


Dagen till ära väckte Jonas väckarklocka (som mer låter som ett brandalarm) mig och Tilde klockan sex. Vi försökte somna om, men vi är lika hopplösa båda två när det gäller den saken. Så lika bra att starta dagen med lite frukost. Efter en stund vaknade Anton och kom ut till oss som en solstråle och delade ut morgonkramar.

Jag önskade honom en glad alla hjärtansdag. Men det var bara konstigt tyckte han och menade att det inte alls var ”hjärtorsdag” utan måndag och dags att gå till dagis.

Så det gjorde vi…

 

Eftersom dagarna går så fort tjuvstartade jag alla hjärtansdags firandet redan igår och gav Jonas en namnbricka från Saga of Sweden. På framsida är mitt och barnens namn ingraverade och på baksidan kidsens födelsedatum.



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0