110131 måndag ♥ Dagens outfit ♥

Jag fick frågan varför jag inte lägger upp ”Dagens outfit” som så många andra gör på sina bloggar.

 

Ja, för det första vet jag inte om mina leggings och toppar är så mycket att se, för det är det jag har på mig till vardags.

För det andra så skulle jag behöva gå upp i ottan för att hinna fota mig innan kidsen vaknar. För sedan är det kört! Klarar mina kläder en frukost med dem utan att fläckas ned så är det ett under!

Med andra ord vet jag inte om min ”outfit” skulle vara så inspirerande att se…


Istället låter jag Tilde få stå modell för dagens outfit som idag gick i lila. 


Body från NOA NOA miniature, jeans från Asos.com och kofta från Benetton.


Små söta ord
Postat av: hanne

förstår om du inte gillar såna här kommentarer, och brukar inte skriva såna här kommetarer för jag vet själv hur störande det är.. men det här är viktigt! jag behöver hjälp med vilken hårfärg jag ska ha! så vore gulligt om du kommenterar vilken hårfärg DU tycker jag ska ha. finns alternativ i ett inlägg i min blogg! välj nån av dom.

kram :)

2011-02-01 @ 08:38:52
URL: http://hannewestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0