♥ Bara jag och alla andra ♥

Jag har ju redan avslöjat att jag har en Önskekatalog och idag medan Tilde tog en tuppis och Anton var helt inne i en film, passade jag på att söka efter ny inspiration.

Efter att klickat runt på Styleroom ett tag insåg jag att jag har precis samma smak som varenda annan svennebanan fru..!


Det är i grund och botten IKEA med detaljer från Bolagret. Plast från Koziol och tyg från Marimekko som ska passa in i mitt svartvita hem med någon enstaka ”accentfärg”. Nå fy så oinspirerande!


Men likt förbannat måste jag googla upp den där lampan från Kartell som alla andra redan har.
Vad är det för fel med mig (och alla andra)?!



Denna tavelist ska jag i alla fall vara först att inhandla till Tildes rum (kommer in i Åhlén butiker v11).


Å hur söt är inte denna husbokhylla från Millimini.se?!


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0