♥ Kvällsmys ♥

Det blev en sen kväll igår. Efter att kidsen somnat en efter en satt vi kvar ute på altanen och njöt av en riktig sommarkväll med allt som hör därtill; goda vänner, gott att dricka, livliga diskussioner och så en och annan mygga såklart.


Jonas var som vanligt den första som började gäspa och Linnéa gick strax därefter in för att ta hand om Izak som vaknat. Men jag och Maxen, nattugglorna, vi satt såklart kvar och pratade om allt mellan himmel och jord… Kungar, uteliggare och mördare debatterades tills dess att inte ens jag orkade hålla ögonen öppna och var tvungen att säga till mig själv att gå och lägga mig.



AK överlycklig över att få sova i våningssäng, som han snabbt förvandlade till en koja.


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0