110623 torsdag ♥ Mot landet ♥

Det spelar ingen roll att jag packar en vecka i förväg då vi ska någonstans. Att jag skriver tydliga lappar med allt som ska med och som sedan bockas av.
På något sätt lyckas jag alltid i sista sekund ändå glömma att plocka med mig en väska.
Så även denna gång när vi skulle ut till landet.

Men, men…


Iväg kom vi i alla fall och kidsen sov gott nästan hela vägen ut och vi slapp köer, dessutom lättade molnen ju närmre vi kom havet. Kändes som en bra början på midsommarfirande. Fastän lite vemodigt att Jonas skulle behöva vända hem redan ikväll för att imorgon påbörja sin sista jourvecka innan semestern.
Som tur var skulle jag och kidsen inte behöva känna oss allt för ensamma då vi lämnades i gott sällskap av både farmor, farfar, farbror Victor, Sara och mormor och morfar.



På landet får man leka med vattenpistoler, kissa på blommor och äta bullar varje dag, det är grejer det!


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0