♥ Det var inte såhär det skulle bli ♥

Nej, nej, dej… Det var inte såhär det skulle bli! 2011 skulle bli det bästa året någonsin..!

Men de senaste veckorna har allt bara gått i en ond spiral nedåt…

 

Bloggen är tänkt att vara en samlad plats för söta anekdoter om kidsen för dem själva och för dem som har intresset att ta del av deras upptåg. Men att hela tiden bara skriva söta anekdoter från vardagen blir ibland svårt när man samtidigt vill beskriva verkligheten. För hur mycket jag än försöker att se saker från ett positivt perspektiv och oftast brukar kunna se det komiska i även i de jobbigaste situationerna så går det helt enkelt inte ibland.

Svåra stunder har jag därför ofta utelämnat att skriva om. Inte därför att det inte påverkar mig och min familj, men för att behålla en viss mån av privatliv och samtidigt respektera inblandade personer.


Just nu går vi igenom en sådan period då en vän oväntat och väldigt plötsligt gått bort.


Då kidsen fortfarande sprider glädje även i denna stund så ska jag försöka skriva något om vad de hittat på dessa dagar. Men inte just nu…


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0