♥ Tildes Noelle's önskelista, eller..? ♥

Jag har fått uppdraget av mormor Inga att skriva Tildes önskelista på bloggen, då det var alldeles för många som frågade henne inför namngivningen utan att hon visste vad hon skulle svara.

Men inte tror jag att jag vet bättre... Hon säger inte så mycket än den där Tilde, i alla fall inte så man fattar.

Så skulle jag skriva en önskelista så skulle det ju bli min önskelista till Tilde och de sakerna jag gillar kan jag nog förmodligen inte hålla mig från att köpa själv eller så är det för dyra och hamnar i önskekatalogen.

 

Dessutom tycker jag inte att det behöver vara så stort fokus på att hon ska få en massa saker. Ungen är redan alldeles för bortskämd!

 

Men till er som har frågat så har Tilde storlek 80 i kläder och 19 i skor – just nu!

 

Å ja, hon äger både ett halsband med sin månadssten och en dockvagn, men ni är galna om ni tänker på så dyra presenter! Ge henne en bulle så blir hon glad!

 

Men om jag ändå ska försöka anstränga mig och ge något slags vettigt tips så skulle det kanske vara en cykelhjälm till sommarens cykelturer?

Eller kanske en ryggsäck till dagisstarten i höst?

Eller kanske ett par rosa små söta Converse skor… Näää, nu är det nog jag som är där och lägger in min egna lilla önskning ändå! Ni ser, hopplöst!

 

Bara kom och ha kul istället!


Små söta ord
Postat av: Cilla

Ååh, har kollat på blå converse till Matheo, de är ju bara för söta! :) Har dock redan köpt något annat till Tilde, som jag bara hoppas att hon inte har än.. Ser fram emot att träffa er!

2011-06-15 @ 10:01:40
Postat av: Sofia

Ja, visst är dom! Det är klart att Matheo måste få sig ett par converse ;)

Längtar efter att få träffa er!!

2011-06-16 @ 12:14:43
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0