♥ Handlet ♥

De senaste veckorna har onsdagskvällarna inneburit veckohandling för mig och AK tillsammans med mormor och morfar. Mycket för att AK tycker det är roligt att träffa mormor och morfar och de honom, men också för att Jonas har sagt att han vägrar gå med vilddjuren. Med vilddjuren menar han alltså inte mina föräldrar utan våra barn som har haft en tendens att spåra så fort vi kommer in i en butik.

Men denna vecka kunde inte mormor och morfar så Jonas och Tilde hade inget annat val än att följa med då jag inte klarar att bära hem allt själv.

Men uppenbarligen har mina föräldrar haft ett mycket gott inflytande på sitt äldsta barnbarn för han skötte alldeles utmärkt! Och Jonas med! Inte en enda konflikt hade killarna, utan verkade till och med ha ganska kul då det race’ade runt med en kundvagn medan vi tjejer fick sköta själva inhandlingen med en annan vagn.


Foto: Mobil


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0