110308 tisdag ♥ Lunchdate ♥

Idag fick jag lunchsällskap av inte bara en utan två av mina favoritpersoner. Jonas kom hem från jobbet och hade tagit med sig god hämtmat och Angelica kom över och joinade oss.

När Jonas gått försökte jag och Angelica lista ut hur den nya kaffebryggaren fungerar. Eftersom jag använde den gamla kaffebryggaren till att ställa AK’s gipsfigurer på tork där man i vanliga fall har filtret. Bara det att gipset rann ut och pluggade igen hålet där kaffet ska sippra ned i kaffekannan. Så det blev akut att vi fick köpa en ny.

Vi lyckades i alla fall brygga oss lite kaffe (som smakade bränd sump) och slog oss ned i soffan och pratade länge och invecklat om allt och inget tills klockan plötsligt blivit tre och det var dags att hämta AK.

Sedan blev det genast slut på allt vad som kan beskrivas som lugn och ro.



En av mina lunchdater ville inte vara med på bild, tror inte det är så svårt att gissa vem?


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0